.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اشتغال بازنشستگان در كانون پرورش فكري

مديرعامل كانون پرورش فكري كشور گفت: استان‌ها اجازه به كارگيري نيروي بازنشسته با شرايط ماده 95 قانون خدمات كشوري را دارند.
سيد صادق رضايي در مراسم دومين آيين تكريم از پيشكسوتان كانوني با بيان اينكه اينگونه مراسم بايد به صورت فراگير در همه استان‌ها انجام شود، بيان داشت: مازندران در فعاليت‌هاي فرهنگي كانون خوب درخشيده است و تكريم و يادمان از فعاليت 30 ساله كاركنان كانوني موجب انگيزه در روند كاري همكاران كانوني مي‌شود.
وي افزود: تكريم از بزرگان در آموزه‌هاي ديني سفارش شده است و ضرورت دارد فضايي ايجاد شود تا در اين مراسم‌ها از تجربيات بزرگان عرصه كانوني استفاده شود.
مديرعامل كانون پرورش فكري كشور قدرشناسي از نيروي انساني را در كانون پرورش فكري اولويتي فرهنگي دانست و تصريح كرد: يكي از هنرهايي كه در كانون قابل اجرا است توجه به بازنشستگان است و در ماده 95 خدمات كشوري آمده است به كارگيري از نيروهاي بازنشسته در كانون استان‌ها بلامانع است.
وي با بيان اينكه بايد درك درستي در تعامل با پيشكسوتان كانوني داشته باشيم خاطرنشان كرد: آنچه به عنوان دانش نزد بازنشستگان كانوني است براي اعضاي كانوني مفيد است.

* سومين مركز كانون پرورش فكري گشايش يافت
رضايي در مراسم افتتاح اين مركز نيز گفت: بسط و گسترش فضاهاي فرهنگي كانون سبب مي‌شود تا زمينه رشد تفكرات مخاطبان كانوني در بخش‌هاي مختلف فرهنگي، هنري و ادبي فراهم شود.
مدير كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان مازندران نيز در اين مراسم با بيان اينكه به دليل رشد جمعيت شهرنشيني و توسعه فضاي شهري نياز بود سومين مركز كانون در مركز مازندران ايجاد شود، يادآور شد: براساس نيازسنجي‌هاي انجام شده ضرورت ايجاد كانون در خيابان رودكي ساري محسوس بود و در نخستين روز كاري كودكان و نوجوانان زيادي به عضويت اين مركز درآمدند.
قاسم عزيززاده گرجي با بيان اينكه كتابخانه اين مركز با 6 هزار جلد كتاب اين مكان فرهنگي را تكميل كرده است، افزود: در اين مركز نگارخانه و نمايشگاه دائمي توليدات كانوني تعبيه شده است.
وي خاطرنشان كرد: سومين مركز كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان با پنج نفر پرسنل خدمات فرهنگي و هنري وادبي را به مخاطبان شش تا 17 سال ارائه مي‌دهند.
در اين مراسم طي حكمي از سوي مدير كانون پرورش فكري مازندران مژده پاك سرشت كارشناس آموزش و پژوهش با حفظ سمت به عنوان سرپرست سومين مركز فرهنگي و هنري ادبي كانون پرورش فكري ساري معرفي شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.